بنلی تک سیلندر new face 250

موتور سیکلت بنلی تک سیلندر new face 250

 

موتور سیکلت بنلی تک سیلندر new face 250 یک مدل جدید محسوب می شود که به تازگی وارد بازار ایران شده است. از نظر ظاهری دارای استایل خوب و جذابی است که آیرودینامیک زیبایی دارد و کمک جلو آن به صورت تلسکوپی وارونه طراحی شده است که باعث شده تا عملکرد بهتر و نرم تری داشته باشد و فشار بیشتری را جذب کند.

در وسط موتور سیکلت شاسی آرماتوربندی شده قرار دارد که باعث استحکام هر چه بیشتر این موتور سیکلت شده است. صفحه کیلومتر شمار این مدل به فرمان متصل شده است و همین سبب می شود که فرمان زاویه گردش بیشتری داشته باشد. طراحی اگزوز و همچنین صدای اگزوز باعث جذابیت این دستگاه شده است. اگزوز موتور سیکلت بنلی تک سیلندر new face 250 در قسمت زیرین موتور قرار گرفته شده است.

نقد و بررسی

چراغ عقب این موتور به شکل عمودی و از نوع ال ای دی است و کمک فنر آن به صورت تک کمک است و از استحکام خوبی برخوردار است. طراحی فلاپ ها به نوعی است که در چند تکه مجزا و جدا ارائه شده است.

از نظر کیفیت در سواری بسیاری نرم بوده و به خاطر داشتن کمک فنر تلسکوپی یک سواری راحتی را برای موتور سوار ایجاد می کند.

موتور سیکلت بنلی تک سیلندر new face 250 از سیستم تزریق سوخت انژکتوری برخوردار است. و انجین آن چهار زمانه چهار سوپاپ است و با قدرت 25 اسب بخار 18.5 کیلو در 9000 دور در دقیقه ارائه شده است. و حداکثر سرعت در این مدل از موتور سیکلت 145 کیلومتر بر ساعت است.

از نظر سیستم ترمز و ایمنی آن باید بگوییم که از سیستم ترمز خوبی برخوردار است، ترمز جلویی آن از نوع دو دیسک 260 میلی متری چهار پیستونی است و ترمز عقب هم تک دیسک 240 میلی متری است که از قدرت قوی و بسیار سریع برخوردار است.