موتور سیکلت بنلی مدل کی وی ۱۵۰

موتور کیوی در واقع ساخت شرکت QIANJIANG چین است و طراحی آن با شرکت بنلی ایتالیا است. بازار هدف این موتور عمدتاً خود چین و کشورهای آسیایی مانند مالزی و هند است.

از مزایا مشخصات موتور سیکلت کی وای می‌توان به جعبه دنده بسیار نرم و ۵ دنده، مصرف سوخت کم و قدرت خوب نسبت به رقبا هستند. از معایب آن می‌توان به ترمز نسبتاً ضعیف و ارتفاع بلند دانست.از لحاظ ظاهری کی وای کاملاً استاندارهای یک موتور استریت را رعایت کرده است اما کمی ارتفاع آن بلند است. این موتور از لامپ رشته‌ای در جلوی خود برخوردار است. پنل روی فرمان آن عقربه‌ای طراحی شده است، البته نشانگر بنزین دیجیتال است و بارها گزارشی مبنی بر دقیق نبودن آن مطرح شده است.

سواری کی وی ۱۵۰ سی سی بسیار خوب و نرم است و سیستم کمک و فنر آن همراه به زین نرم باعث شده در موتور سواری طولانی بدن شما خسته نشود. قدرت این موتور ایده آل است در این قیمت و شما با آن براحتی می‌توانید سه ترک هم موتور سواری کنید.(البته این کار رو انجام ندهید) نهایت سرعت این موتور اما زیاد نیست و احتمالاً شما را راضی نمی‌کند، شتاب آن هم در حد متوسط است. صدای خروجی از اگزوز کی وی نرم و کم است.